Preskočiť na obsah Preskočiť na pätičku

Výnosy z reklám webových stránok s problematickým obsahom

Webové stránky s problematickým obsahom z dlhodobého hľadiska predstavujú bezpečnostné riziko pre krajinu. Väčšina z týchto stránok profituje okrem iného aj z reklám, ktoré na nich uverejňujú súkromné spoločnosti. Už v roku 2016 bol vytvorený zoznam stránok s problematickým obsahom a následne boli súkromné spoločnosti vyzvané, aby tieto stránky nevyužívali v rámci svojich marketingových a reklamných aktivít. Na základe dostupných dát sa dá predpokladať, že vzhľadom na to ich príjem z reklám mohol poklesnúť až o 50 %. Komentár kvantifikuje možný vplyv optimalizácie zobrazovania reklám na stránkach s problematickým obsahom a upozorňuje na riziká úmyselného šírenia dezinformácií ako na hybridnú hrozbu.

 

Výnosy z reklám webových stránok s problematickým obsahom

Pripomienkovacie hárky