2024
|
|
08/2024 |
Zostaň doma, zostaň pozadu? Vývoj nerovností vo vzdelávaní a dopady pandémie COVID-19 na výsledky škôl |
|
|
2023
|
|
12/2023 |
Už mi, lásko, není dvacet let: Starnutie učiteľskej populácie - Inštitút vzdelávacej politiky |
09/2023 |
Prečo slovenské vysoké školy zaostávajú vo svetových rebríčkoch - Inštitút pre stratégie a analýzy |
06/2023 |
Absolventi vysokých škôl v čase pandémie - Inštitút vzdelávacej politiky s Inštitútom sociálnej politiky |
05/2023 |
Nezaškolení: Dôvody nízkej účasti detí na predprimárnom vzdelávaní - Inštitút vzdelávacej politiky |
02/2023 |
Mikrosimulačný model - Inštitút vzdelávacej politiky |
01/2023 |
Výskyt sociálno-patologických javov u žiakov stredných škôl na Slovensku - Inštitút pre stratégie a analýzy |
|
|
2022
|
|
12/2022 |
|
11/2022 |
Rezortná metodika k ŠU a CBA MŠVVaŠ SR - Inštitút vzdelávacej politiky |
11/2022 |
Projektový šprint - Inštitút vzdelávacej politiky |
11/2022 |
Príprava detí na pracovný trh budúcnosti: Nevyužitý potenciál počítačov v školách - Inštitút sociálnej politiky |
05/2022 |
Absolventi stredných škôl v čase pandémie - Inštitút vzdelávacej politiky s Inštitútom sociálnej politiky |
04/2022 |
Možnosti regionálneho odmeňovania pedagogických a odborných zamestnancov - Inštitút vzdelávacej politiky |
03/2022 |
Princípy podpory výskumu, vývoja a inovácií: Popis dobrej praxe - Útvar hodnoty za peniaze |
|
|
2021
|
|
11/2021 |
Odliv mozgov II: Za siedmimi horami - Inštitút vzdelávacej politiky |
09/2021 |
Metodika pre určovanie investičných priorít MŠVVaŠ SR - Inštitút vzdelávacej politiky |
08/2021 |
Marečku, podejte mi pero - Inštitút finančnej politiky |
04/2021 |
Riaditelia: dvakrát a dosť?! Analýza vplyvu dĺžky praxe riaditeľov na spokojnosť učiteľov - Inštitút vzdelávacej politiky |
04/2021 |
Ako možno zapájať do online výučby deti bez internetu - Inštitút vzdelávacej politiky |
02/2021 |
Čo vás v tej škola učia - Inštitút environmentálnej politiky s Inštitútom vzdelávacej politiky |
|
|
2020
|
|
10/2020 |
|